miskolci bölcsész blog

miskolci bölcsész blog

Miért is jó miskolci egyetemistának lenni? Miért jó bölcsésznek lenni?

2013. december 15. - Nagy Tamás Ópi

Mondjak egy döntést, amit sose fogok bánni, míg élek? Az, hogy miskolci egyetemista lettem! 

Kevesen tudják, de egy különleges egyetem különleges kara a miénk, és itt most nem a számtalan kitüntetésre, díjra, elismerésre gondolok. Büszkék lehetünk ezekre, de amire még legalább ennyire, az a különleges diákélet, a hagyományaink, a tanár-diák kapcsolatok, az a különleges miliő, ami körbeveszi az itt tanulót. Tapasztalatból beszélek, hiszen idestova 5 évet töltöttem el ezek között a falak között, és bizton állíthatom, minden percére örömmel, és letörölhetetlen mosollyal az arcomon emlékszek vissza.

Elkövetkezendő bejegyzéseimben szeretnék egy-egy ilyen emlékre részletesebben visszaemlékezni, megmutatva olvasóinknak azokat az érzéseket, élményeket, történeteket, amiket a Miskolci Egyetemtől kaptam. Úgy érzem szakmai sikereink, terveink, rendezvényeink bemutatása mellett fontos az is, hogy a mindennapi élet apró örömeit is megosszuk a fiatalabb generációkkal, leendő hallgatóinkkal, nem titkoltan kicsit kedvcsinálónak szánom ezeket, hogy februárban, amikor a végzős középiskolások töltögetik a jelentkezési lapjaikat egy hideg téli napon, már biztosan tudják: A legjobb döntést hozták meg életükben, hogy minket választottak! 

Nemsokára jelentkezem az első visszaemlékezésemmel! Addig is fogadjátok ezt szeretettel :D 

Nem tanulok Budapesten! Nem járok az ELTE-re és nincs Corvinusos egyen pólóm!

A világ egyik legszebb egyetemére járok, és rajtam kívül még több ezren értik mire gondolok, amikor azt mondom: Selmec Örök! A rendes nevem megelőzi az alias nevemet, és örülök, ha az emberek tudják a B/2-es épület és a BTK épülete ugyanaz! Büszkén gondolok a dékánjainkra, Kabdebó Lórántra, a közvetlen tanárainkra, a hallgatóinkra, a gólyatáborra, az egyetemi napokra, a hagyományainkra! Szeretem a selmeci nótákat éneklőket, a szakesteket, a tanár-diák barát tanórákat! Itt tanulok Borsod szívében! Az ország karai között mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk tanulnak az egyetem legokosabb és legszebb női! 

Miskolci Egyetem! Én így szeretlek! 

A bejegyzés trackback címe:

https://miskolci-bolcsesz.blog.hu/api/trackback/id/tr875692776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása